159
21 shares, 159 points

Едно од најголемите разочарувања на салонот е настапот на Citroen. Марката што некогаш важеше како револуционер во браншата, тука доаѓа со верзија на Cactus дотерана за на плажа. Како концепт.

Французите се чини повеќе сакаат да живеат во минатото и да живеат од гордоста на нивните големи историски достигнувања. Citroen, на пример, ветуваше дека на салонот ќе излезе со автомобил што ќе се повика на духот на легендарниот Mehari, на некогашниот минималистички автомобил што успеваше да предизвика максимална еуфорија. И додека светот очекуваше под рефлекторите на германскиот салон да се одушеви од автомобил што ќе го облагороди концептот на Mehari со иновативна технологија и свежи идеи, тоа што Citroen го претставува е само соголена верзија на единствениот модел што марката го продава во повеќе од апотекарска доза во моментов, на C4 Cactus.

Во внатрешноста на автомобилот за на плажа и рекреација се користеле материјали што обично наоѓаат примена во облеката за спортување. Во подот се изведени канали за да може возилото по користењето да се измие темелно, а седиштата се обложени со неопрен. Три воздушни перници се полнат со компресор и го сочинуваат покривот на Cactus. И тоа е сé, Citroen? Неколку штандови подалеку, автомобилот на Mercedes ја менува формата на каросеријата среде возење, електричниот автомобил на Porsche вози 500 километри на струја со моќност од 600 КС, а Jaguar барем изведува вртоглави лупинзи да го одушеви светот со својот „најпрактичен спортски автомобил во светот“. Сериозно, Citroen? Автомобили како сурферскиот Cactus можеа да бидат интересни само во 1980-те години. А ако некој денес и посака автомобил од овој тип, тогаш сигурно ќе го побара оригиналниот Mehari, место да ги купува денешниве „путер и мармалад“ автомобили на француската марка. Што си мислеше, Citroen?

citroen cactus concept m 1152476


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

159
21 shares, 159 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743