153
23 shares, 153 points

На европскиот пазар се продадоа значително помалку возила во септември. Со вкупно 1.461.683 возила, продажбата забележа пад за 2,2 проценти во споредба со ланскиот септември. Првпат во историјата, Nissan Qashqai е на второто место на најпродавани модели во Европа.

Дури единаесет од вкупно 27 пазари се во минус, вклучувајќи ја и Германија, кадешто дизел скандалот се одрази врз вкупната продажба. На шест пазари е забележан двоцифрен пораст, одлични резултати имаат Италија и Шпанија.

Неодамнешното моделско освежување го донесе Nissan Qashqai за првпат на второто место на најпродавани модели во Европа. Кросоверот се продаде во повеќе примероци отколку традиционално популарните модели, како Renault Clio или Volkswagen Polo. Тој ги држи првите места во Финска, Шпанија и Велика Британија.

Најголеми добитници меѓу групациите во септември се Renault-Nissan (заедно со Mitsubishi), Volkswagen, Suzuki, Toyota и Hyundai-Kia, додека најмногу изгубија Tata (Jaguar Land Rover), Mazda, Honda, Peugeot Citroen (заедно со Opel) и Ford

Во септември, Golf за првпат годинава постигна двоцифрен пораст. Освеженот компакт се продава солидно во Велика Британија, Франција и Италија. Пристигањето на новиот Volkswagen T-Roc несомнено ќе предизвика пад во продажбата на Golf. Европа купува кросовери, за што сведочи и второто место на Qashqai. Од друга страна, цената на T-Roc е блиску до класичниот компакт на VW.

Топ 50 најпродавани модели во Европа во септември ’17

Поз.

Модел

Септември 17

Разлика со
септ. 16 [во %]

1

VOLKSWAGEN GOLF

51.500

10,8

2

NISSAN QASHQAI

28.987

13,6

3

RENAULT CLIO

26.902

3,0

4

OPEL CORSA

23.575

-21,9

5

VOLKSWAGEN TIGUAN

22.540

1,7

6

FORD FOCUS

20.939

3,2

7

VOLKSWAGEN POLO

20.446

-35,2

8

SKODA OCTAVIA

20.399

-1,6

9

PEUGEOT 208

20.145

-14,1

10

TOYOTA YARIS

19.178

1,8

11

FORD FIESTA

18.917

-46,0

12

RENAULT CAPTUR

18.858

-8,6

13

FIAT 500

18.837

-5,9

14

MERCEDES C-CLASS

17.771

-15,7

15

OPEL MOKKA

16.911

3,3

16

SKODA FABIA

16.640

-2,3

17

AUDI A3

16.639

-17,7

18

VOLKSWAGEN PASSAT

16.469

-4,4

19

MERCEDES A-CLASS

16.449

1,3

20

CITROEN C3

16.118

50,9

21

OPEL ASTRA

16.093

-36,2

22

FIAT PANDA

15.804

1,8

23

MINI

15.435

-9,9

24

DACIA SANDERO

15.217

8,4

25

BMW серија 1

14.985

-0,7

26

HYUNDAI TUCSON

14.696

-5,4

27

FORD KUGA

14.646

0,7

28

PEUGEOT 2008

14.163

-15,9

29

PEUGEOT 3008 SUV

14.033

505,7

30

BMW серија 5

13.529

54,2

31

RENAULT MEGANE

13.417

-9,7

32

AUDI A4

13.234

-22,5

33

MERCEDES E-CLASS

13.104

20,1

34

NISSAN JUKE

12.700

14,0

35

MERCEDES GLC-CLASS

12.578

61,8

36

KIA SPORTAGE

12.574

-5,5

37

BMW X1

12.163

55,3

38

BMW серија 3

12.068

-23,7

39

PEUGEOT 308

11.263

-32,0

40

DACIA DUSTER

10.865

3,2

41

VOLVO XC60

10.625

12,0

42

VOLKSWAGEN UP

10.560

29,9

43

TOYOTA AURIS

10.401

-13,8

44

FIAT TIPO

10.225

56,1

45

SEAT IBIZA

10.213

13,3

46

SEAT LEON

10.104

-13,3

47

OPEL INSIGNIA

9.485

32,1

48

NISSAN MICRA

9.689

34,0

49

TOYOTA C-HR

9.640

Нов модел

50

HYUNDAI I20

9.609

-7,6

Најпродавани марки во Европа во септември ’17

Поз.

Марка

Септември 17

Разлика со
септ. 16 [во %]

1

VOLKSWAGEN

157.029

-2,7

2

RENAULT

95.160

-1,7

3

FORD

94.297

-14,3

4

OPEL

92.630

-9,8

5

MERCEDES

92.372

0,6

6

BMW

86.744

-0,9

7

AUDI

78.899

-3,7

8

PEUGEOT

75.912

-2,1

9

SKODA

65.156

3,8

10

NISSAN

64.117

3,8

11

TOYOTA

63.415

4,0

12

FIAT

62.874

-3,9

13

HYUNDAI

52.068

1,7

14

CITROEN

45.422

0,6

15

KIA

44.492

-0,2

16

DACIA

34.914

8,3

17

SEAT

32.354

9,7

18

VOLVO

27.163

-0,6

19

MAZDA

25.339

-7,1

20

SUZUKI

25.144

18,8

21

MINI

25.066

-5,0

22

LAND ROVER

20.833

-2,0

23

HONDA

16.242

-17,7

24

JEEP

10.566

1,9

25

MITSUBISHI

9.790

-5,9

26

SMART

8.867

-8,9

27

ALFA ROMEO

8.145

17,2

28

JAGUAR

8.120

-16,1

29

PORSCHE

6.124

-9,8

30

LEXUS

5.903

-2,6


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

153
23 shares, 153 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *