164
21 shares, 164 points

Механичкиот систем за искористување на енергијата при сопирање на Volvo ја смалува потрошувачката на гориво. Системот е евтин, лесен и докажан и во Формула 1.

Volvo ја тестираше во реални услови таканаречената техника на замавник за смалување на потрошувачката. Во комбинација со четирицилиндарски бензинец со турбо натполнење, оваа техника овозможува намалување на потрошувачката на гориво за 25 проценти во споредба со шестцилиндарски турбо мотор со истата моќност. Со краткотрајното ослободување на дополнителни 80 КС, четирицилиндарецот повлекува исто толку моќно колку шестцилиндарец.

Системот познат како KERS (Kinetic Energy Recovery Sistem – кинетички систем за повраток на енергијата) со замавник, дејствува на задната оска. Кога возилото забавува, енергијата што се ослободува при сопирањeто го забрзува замавникот до 60.000 вртежи во минута. При поаѓање или забрзување, ротирачкиот замавник ја спроведува акумулираната енергија до задните тркала преку специјален преносник. За време на сопирањето се исклучува моторот, кој инаку ја пренесува моќта до предните тркала.

Бидејќи замавникот се задвижува при сопирањето и акумулирањето на енергијата од сипирањето е ограничена на периодот додека трае ротирањето, системот постигнува најголема ефикасност во работата во услови на градски сообраќај, со постојано сопирање и забрзување. Покрај тоа, со краткотрајната испорака на дополнителни 80 КС се подобруваат и перформансите. Тест возилото Volvo S60, со оваа техника забрзува за само 5,5 секунди до темпо 100.

Техниката на замавник се тестираше уште во 1980-те години во Volvo 260. Повеќето производители во минатото тестираа со замавник од челик. Поради тоа што овие замавници се релативно масивни и тешки и поседуваат ограничен капацитет за ротирање, тестирањата не ги потврди очекувањата. Замавникот што го тестира Volvo е изработен од карбон, тежок е само шест килограми и има прчник од 20 сантиметри. Покрај тоа, карбонскиот замавник се движи во вакуум, со цел загубите од триењето да се сведат на колку е можно помала мера.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

164
21 shares, 164 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743