175
29 shares, 175 points

Компаниите за такси превоз во Германија бараат поголема државна поддршка за замена на постоечкиот возен парк со возила што се помалку штетни за животната средина. Мал проблем може да биде тоа што германската автоиндустирија моментно е слаба со електрични автомобили.

Германското здружение на компании за такси превоз и изнајмување возила денес потпишаа резолуција со којашто се обраќаат на општините, на властите и на автомобилската индустрија.

Здружението меѓу другото бара повисоките трошоци при набавка на електрични такси возила, како и ограничувањата поради времето потребно за полнење на батериите, делумно да се надоместат преку државни субвенции.

Според ставот на Здружението, производителите и трговците со автомобили треба да понудат финансиски повластици, за компаниите за такси превоз да можат да ги заменат возилата кои повеќе не ги исполнуваат новите одредби за издувни гасови.

Од општините се бара да обезбедат преоден период, односно да дозволат такси-возилата да сообраќаат и во деновите кога е на важност комплетна забрана за дизел возила во централното градско подрачје. Покрај тоа, се бара и целосна покриеност со полначи за електрични автомобили.

Електричното такси на Nissan вози во 113 градови низ светот

Во Германија се регистрирани околу 36.000 компании за такси превоз и изнајмување возила. Германците повикуваат такси возило во просек 1,2 милион пати дневно, што значи дека на годишно ниво се вршат околу 430 милиони возења. Поради тоа е важно возниот парк да се состои од возила со ниска или нулта емисија на штетни гасови.

Германија не произведува електрични автомобили што можат да ги заменат постоечките такси возила, како E-Class

Во земјата се произведуваат само неколку „батериски“ модели: BMW i3, smart fortwo electric drive и Volkswagen e-Up и e-Golf. Сите овие модели се далеку од „стандардниот“ Mercedes E-Class. Изборот не е поголем кај плаг-ин хибридите, односно приклучните хибриди, во вишата класа: BMW 530е и Mercedes E 350 e.

Во Кина веќе се користат илјадници електрични автомобили за такси превоз, во Мадрид циркулираат 110 примероци од Nissan Leaf како такси возила, расте бројот на електрични такси возила и во Џенова.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

175
29 shares, 175 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743