154
31 shares, 154 points

Клима-уредот стана неизоставен дел од опремата. Автомобил без клима-уред практично не се продава, без разлика дали станува збор за ново или користено возило. Но, комфорот што го тој го обезбедува во возачкото секојдневие, лесно може да се претвори во ноќна мора.

Современите клима-уреди со филтер за полен, односно филтер со активен јаглен, имаат способност темелно да го прочистат надворешниот воздух што струи во кабината. За тоа да функционира, неопходно е филтерскиот систем да биде чист и во беспрекорна состојба. Во спротивно се насобираат габи или бактерии и го загадуваат воздухот во кабината.

Поради тоа, клима-уредот треба да се одржува редовно во предвидените сервисни интервали. Секако дека посетата на сервисот се подразбира и кога разладната моќ ќе почне да слабее. Тоа обично подразбира замена на филтерот за кабината. Секој возач може самиот да изврши брза проверка за утврдување на евентуалните недостатоци во системот.

Контрастната боја во разладното средство во клима-уредот ги открива местата што пропуштаат

Кога попушта разладувањето, најчесто се работи за протекување на разладното средство. Во тој случај е потребно стручно лице да провери дали системот пропушта и да ја провери количината на средството во системот. При полнењето ново средство, професионалците честопати користат и контрастно средство. Тоа помага полесно да се лоцира местото, доколку подоцна се случи пропуштање на средството.

Која е правилната температура за клима уредот во автомобилот?

Од клима-уредот некогаш почнува да се шири непријатна миризба веднаш по неговото пуштање. Тоа е сигурен знак дека во системот се наоѓаат габи, чиешто присуство е предизвикано од преостанатата влажност во клима-уредот. Во тој случај е неизбежна посетата на специјализирана сервисна работилница. Системот мора да се дезинфицира. Советот за избегнување на овие непријатности: Кусо пред завршување на возењето, потребно е да се исклучи климата, но вентилаторот се остава да работи. На тој начин, струењето на воздухот ќе ја отстрани влажноста од системот.

Нормалната температура на местење на клима-уредот е 22 до 22,5 степени Целзиусови

Од повеќе гледишта е препорачливо клима-уредот да не се пушта на премногу студено. Разликата меѓу надворешната и внатрешната температура не треба да е преголема. Нормална температура за местење на клима-уредот е 22 до 22,5 степени Целзиусови. Покрај тоа што се избегнуваат температурни шокови за телото по излегувањето од возилото, се заштедува и гориво. Доколку климата е наместена на најстудено, компресорот постојано работи под максимална моќ и го голта горивото.

Штедливците не мора да се радуваат на овој совет. Доколку се вози со отворени прозорци, потрошувачката на гориво обично е повисока отколку со вклучена клима.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

154
31 shares, 154 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730