168
22 shares, 168 points

Над пет милиони продадени автомобили за само три месеци. Значењето на кинескиот пазар не смее да се потцени, тоа сепак е најголемиот пазар за браншата. Германците навреме ја увидоа шансата.

Кинескиот пазар на автомобили порасна за близу десет проценти во првите три месеци од годинава, со вкупно продадени 5,45 милиони возила. Динамиката штотуку почнува да добива на сила, откако Кинезите влегоа во новата година според нивниот календар. Соодветно на тоа, пазарот само во март забележа раст од 12,4 проценти. Во следниве неколку денови, вниманието на целиот автомобилски свет, уште повеќе ќе биде насочено кон Кина. Денес започна салонот во Пекинг и ќе трае до 4-ти мај.

250 нови возила се продаваат буквално за секунда на кинескиот пазар

Германските производители можат да бидат среќни што имаат голем удел на пазарот. Првиот човек на асоцијацијата на прозиводители на автомобили во „автонацијата“, Клаус Бројних, цени дека „кинескиот пазар во првите три месеци се покажа многу поотпорен отколку што многумина очекуваа.“ За целата година се очекува кинескиот пазар да постигне продажба од 21,3 милиони возила или шест проценти повеќе отколку лани.

Тоа е одлична вест за германските производители на возила и за добавувачите, кои Кина и натаму ја сметаат како најважен пазар и локација за производство. Германските концерни лани продале четири милиони возила во Кина, што претставува 23,0 проценти од пазарот. Продажбата во земјата е удвоена во споредба со 2010 година, односно е зголемена за дури четирипати во споредба со 2008 година. Во последните шест години, бројот на фабрики на Германците пораснал од 200 на 340, од кои 314 се фабрики на добавувачите. Дури 95.000 лица работат во овие фабрики и инфраструктурни објекти.

Потенцијалот на кинескиот пазар на автомобили е непроценлив. Во моментов, на секои 1.000 жители има по 70 возила во земјата. За споредба, на исто толку жители во Германија им стојат на располагање 540 возила.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

168
22 shares, 168 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743