135
18 shares, 135 points

Шампионот во рели го направи првото возење со 208 T16 што ќе го качува на Пајкс Пик на 30-ти јуни. Себ не можеше да го сокрие одушевувањето од тркачкиот болид на Peugeot.

Кога Себастијан Леб слетал со хеликоптерот покрај тркачката патека Ла Ферт-Видам во Франција, ѕвездата на релито сигурно помислил дека престои рутинско тестирање на тркачкото возило. Но, по само неколку кругови со T16, заклучокот изгледаше многу поразлично: „208 Т16 Pikes Peak е ракета! Неверојатно е моќна! При првото возење, секое менување степен буквално те зашеметува. Промените на степените се навистина брутални и потребно е малку време додека се научи да се предвидува кога ќе зачкрипи менувачот. На почетокот тоа беше навистина збунувачко.“

Деветкратниот шампион има возено на сите патеки за рели и победувано на повеќето од нив, но неговиот говор беше далеку од релаксирачки по првото возење на T16 Pikes Peak. „Немам возено нешто што забрзува толку брзо! Во пониските степени, ниту формула 1 болид не ослободува максимална моќ. Кај Peugeot е како серија од експлозии додека поаѓаш од место. Поради погонот на сите тркала и турбонатполнењето, повлекувањето е феноменално! Не си ни свесен дека возиш во шестиот степен со 240 километри на час.“ Вистина е така, со забрзувањето од место до сто за 1,8 секунда, дури и формула 1 има проблем да го стаса Peugeot.

Менувачот не е единственото што му остави впечаток на супервозачот во рели. „Поради аеродинамичниот потисок и широките гуми, сопирањето исто така одушевува. Ова е комбинација на најдоброто од неколку различни светови: Има потисок како формула 1, широки гуми како прототип во трки во издржливост и диференцијал како рели болид.

Како што напредуваше запознавањето, Себ очигледно стануваше обземен од единственото доживување: „Сум возел најразлични автомобили во кароерата, но овој е многу различен. Забрзувањето, перформансите и запирањето се како повеќе како во болид во формула 1 отколку во рели автомобил. Управливоста исто така е фантастична. Има многу добро држење и погонот на сите тркала дава огромна стабилност.“

Но, исто како и секој див коњ, 208 Т16 Pikes Peak мора прво да се припитоми, за возачот да биде тој што го контролира возилото, а не обратно.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

135
18 shares, 135 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743