130
19 shares, 130 points

Возењето автомобил во светските метрополи во иднина ќе стане бесмислено. Градовите растат, сообраќајот забавува. Визионерите гледаат решение во роботски минибус кој се движи самостојно и пристига со повик преку мобилна апликација.

Според студијата на Организацијата на Обединетите Нации, две третини од светското население во 2050 година ќе живее во градски средини. Од гледиште на индивидуалниот превоз, тоа ќе доведе до раст на бројот на сообраќајни незгоди, повеќе време потрошено во застои на патиштата, недоволно простор за паркирање, повеќе стрес и поголемо загадување на животната средина. Возењето автомобил ќе се претвори во мачно искуство.

Просечната брзина на сообраќајот во Лондон во 2016 година изнесувала 7,8 милји на час

Индустријата веќе се подготвува да се соочи со сите тие предизвици. Технолошкиот гигант и еден од водечките добавувачи на автомобилската бранша Continental го гледа решението во автоматизирање на индивидуалниот превоз. Нивното роботско такси наречено Cube веќе се подготвува да ги докаже своите предности во секојдневието. Уште во текот на оваа година во кругот на фабриката во близина на Франкфурт на Мајна ќе започне тестирање на Cube.

Роботски минибус со вештачка интелигенција против идните сообраќајни предизвици

На патеката за тестирање е обезбедено сé што може да претставува пречка за движењето на роботското такси. Сообраќајни знаци, наидување возила од попречен правец, пешачки премини и тротоари – цел град во мало. Cube ќе се снаоѓа во оваа урбана џунгла со помош на мноштво сензори, камери и софтвер.

Роботски автобуси на редовна линија во Хелсинки

Бидејќи возењето е препуштено на вештачката интелигенција, во кабината отсуствува класичното возачко место со сите контроли и команди за возење. Тука сé е предодредено патниците да се чувствуваат удобно и спокојно. Во поглед на погонската техника повеќе нема двоумење. Cube се движи со погон на струја.

Continental ќе открие повеќе детали околу своето роботско такси на салонот на автомобили во Франкфурт, во септември. Во меѓувреме уште неколку градови тестираат превоз со автономна технологија. Хелсинки стартува наесен, во Сингапур роботското такси е веќе реалност.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

130
19 shares, 130 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730