138
19 shares, 138 points

Џон Ленон беше револуционер во музиката. За автомобилите, тој имаше помалку забелешки, тој го избираше само најгламурозното и најскапото. За неговиот прв автомобил сега ќе наддаваат најбогатите колекционери.

На врвот на кариерата, Ленон и Макартни пееја „Бејби, можеш да го возиш мојот автомобил“. Но, под голем знак на прашање е дали тие и во секојдневниот живот биле толку дарежливи. Секој член на „славната четворка“ поседуваше завиден возен парк. Херојот на работничната класа, Џон Ленон, долго време одбиваше да ја означи кариерата со скап и впечатлив автомобил. Кога тој го положи возачкиот испит во 1965 година, на 25-годишна возраст, веста се најде на насловните страници во целиот свет.

Само неколку часови по проширувањето на веста, дилерите од Лондон ги довезоа своите најблагородни модели да дефилираат пред домот на Ленон, импровизирајќи салон за скапи автомобили. Ленон ги разгледуваше моделите на Maserati, Ferrari, Aston Martin и Jaguar, за на крајот да се реши за еден од најелегантните автомобили во тоа време, за Ferrari 330 GT во сина боја, по цена од 6.500 британски фунти.

Ferrari не е баш најпогоден за почетници зад воланот. Купето има четирилитарски V12 со 300 КС. За забрзување до сто, на 330 GT потребни му се помалку од осум секунди, а крајната брзина изнесува 230 km/h. По две години и 32.000 километри, Ленон се раздели од својот прв автомобил. Страста кон автомобилите продолжи и тој постојано го обновуваше возниот парк. Еден од највпечатливите модели на музичарот беше Rolls-Royce Phantom V, бојадисан во хипи-стил. Шестметарскиот крстосувач со тежина од три тони беше опремен како најлуксузно, со радио телефон, моќно озвучување, телевизор и ладилник. Задната клупа се претвораше во кревет.

Потоа, Ленон се снабди со шарено Mini и со снежно бел Mercedes 600 Pullman. По нарачка на легендата на Битлсите, место бар, на задната клупа беше вграден во тоа време најмодерниот аудио систем.

Првиот автомобил на Ленон, Ferrari 330 GT, повеќе пати го менуваше сопственикот, но и бојата. По 20 години од продажбата на возилото, GT се појави лакиран во црвена боја. Тогашниот сопственик подоцна го врати возилото во оригиналната состојба и имаше план да го даде на наддавање преку ауциската куќа Бонамс. Во последната минута продавачот се откажа од збогувањето со вредниот олдтајмер.

Овојпат возилото сигурно ќе се појави на аукцијата, на 12-ти јули, за време на одржувањето на Фестивалот на брзината во Гудвуд. Според експертите на ауциската куќа, новиот сопственик ќе го добие возилото за 260.000 евра.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

138
19 shares, 138 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743