146
19 shares, 146 points

При возење на високи температури не смее да има двоумење: Клима уредот мора да се вклучи. Во намера да заштедат гориво, многумина само отвораат прозорец. Но, високата температура носи опасност во возењето.

Кога надворешната температура ќе се качи над 30 степени, со отворање на прозорците не може да се постигне препорачаната температура од 22 до 25 степени во кабината на возилото. Во последните истражувања се докажа дека бројот на незгоди во градски средини се зголемува при превисока температура. Ако кабината е загреана на 27 степени, просечниот број на незгоди се зголемува за 11 проценти, додека при 37 степени, оваа бројка се зголемува дури на 33 проценти.

Пред влегување во прегреана кабина, таа треба прво кусо да се проветри и потоа вентилацијата одредено време да се пушти на рециркулација, за на тој начин да се постигне пријатна температура во кабината за најкусо можно време. Потоа задолжително мора да се пушти дотокот на свеж воздух за да се задржи содржината на кислород во воздухот во возилото.

За клима уредот да работи правилно, производителите препорачуваат тој да се проверува во специјализирана продавница најмалку еднаш во годината. Тоа е неопходно покрај фактот што загубата на разладно средство во просек изнесува 8,2 проценти на годишно ниво. Под одржување на системот во добра состојба се подразбира и редовна замена на филтерот за полен, кој што го пречистува надворешниот воздух од честички и полен, како и дополнување на масло во компресорот.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

146
19 shares, 146 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *