112
75 shares, 112 points

PayPal, Tesla Motors, SpaceX… Ова се референците на Илон Маск, човекот за кого често пишуваме. Следната референца би можела да биде Hyperloop! Да да, за подобро сфаќање на сево ова конечно ќе ми се исплатат сите оние непреспиени ноќи изминати пред ТВ екранот гледајќи ги јунаците од Ѕвездени патеки. Шегата на страна, на официјалниот портал на Tesla Motors (додуше во секторот насловен како ентузијасти) опишана е потребата од ново превозно средство покрај досегашните автомобили/автобуси, бродови, возови и авиони. Ова следи како одговор на веќе најавениот проект за брза железница како подобрено решение за брзо премостување на дестинации во САД наречен (пазете внимателно!) California High-Speed Rail Authority!!!

Elon-Musk-EoY-opener-pan

Чудо големо. Сигурно ова го помислил Маск штом толку сериозно се нафатил за развивање на сопствена идеја. Тој бил револтиран од фактот што синонимот за технологија, Силиконската Долина во Калифорнија, мора да биде инсирација за пореволуционерни идеи, а не само млитава подобрена варијанта на актуелната железница планирана за 2029 година. Згора на тоа проектот на калифорниската влада е и поскап од предложениот Hyperloop! Понатаму таткото на првиот успешен електрoмобил ги посочува евентуалните предности на неговиот проект:

  • Побезбеден
  • Побрз
  • Поевтин
  • Поприфатлив
  • Имун на времето
  • Одржливо само-снабдување со енергија (?!?)
  • Отпорност на земјотрес (?!?)
  • Не им пречи на оние кои се наоѓаат околу рутата.

Се работи за ултра модерен вагон за превоз на луѓе или автомобили, кој ќе се движи низ цевка на воздушни “перничиња” со помош на електричен погон (познато?) и вакуум. Очекуваната максимална брзина изнесува околу 1.100 km/h со што ќе може да се премости растојание помеѓу Сан Франциско и Лос Анцелес за 30 минути наместо сегашните 5 и пол часа. Зборуваме за 600 километри растојание! Woow!!! Се очекува системот да користи соларни панели наредени на надворешниот ѕид од цевката, во која е сместен вагонот, кои ќе служат за само-снабдување со енергија и моќни вентилатори во носот на вагонот за одведување на воздухот кон задниот дел со што би се намалиле притисокот и отпорот од воздухот. Ова е објаснување во (ептен) кратки црти. Сепак Илон Маск е доволно искрен да каже дека ова ќе биде исплатливо решение за растојанија до 1.500 km, за се останато би се користел супер-соничниот воздушен транспорт.

Додека ви се врти во глава од овие информации уште еднаш да појасниме дека се работи за идеја за која, познавајќи го “луцкастиот” Маск, допрва ќе се слуша.

Кол Рејсовски


Like it? Share with your friends!

112
75 shares, 112 points
djakonov

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730