147
19 shares, 147 points

Opel очекува многу од новата генерација на Astra, чијашто премиера ќе се случи во септември, на салонот во Франкфурт. Пазарните аналитичари сепак имаат поинакви предвидувања. Astra не е моделот што ќе го спаси Opel.

Новата генерација на Opel Astra ќе има клучна улога во враќањето на марката со молња во логото во зоната на профитабилност. Моделот ќе доживее светска премиера во септември, на салонот во Франкфурт, а продажбата ќе стартува набрзо потоа. Astra решава дали потенцијалното заздравување на Opel конечно ќе доведе до долготраен успех на пазарот. Германската марка на General Motors има поставено јасна цел со новиот модел: Opel да се врати на подиумот во компакт класата, односно меѓу првите три најпродавани модели. Според стратезите на Opel, новата Astra ќе успее да се избори за врвните позиции преку трите клучни подрачја што кај новиот модел се доведени до перфекција: Ефикасност, конективност и дизајн.

Поради силната конкуренција, моделите остануваат на стекнатите позиции

Пазарните аналитичари од реномираниот IHS не спорат дека Astra навистина постигнува голем напредок токму во овие три подрачја. Но, тие не очекуваат дека Opel ќе успее да привлече доволен број на нови купувачи со новиот компакт. Силната конкуренција во класата едноставно не дозволува некој од производителите преку ноќ да направи драстичен пробив. Позициите што се стекнати досега, остануваат. Покрај силната конкуренција, следното што ги релативизира големите надежи на Opel е фактот што сé поголем број купувачи се ориентира кон спортските теренци.

Бројките од продажбата што ги предвидуваат експертите од институтот IHS не одат во прилог на оптимистичките прогнози на Opel. Тие очекуваат во следната година да се продадат 210.000 примероци од новата Astra, за кулминацијата да се достигне во 2017 година, со 330.000 примероци. Тоа се солидни бројки, но сé уште е за 55.000 примероци послабо од врвот што претходникот го постигна во 2011 година. IHS заклучува: Мала е веројатноста дека Opel со новиот модел ќе ги зголеми продажбите во однос на претходникот.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

147
19 shares, 147 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743