169
22 shares, 169 points

Еден од четири продадени автомобили во Норвешка вози на струја. Владата се откажува од ДДВ за возилото и ги ослободува возачите од секојдневните трошоци. Но, сето тоа е премногу добро за да трае подолго.

Норвешка постепено ќе ги укинува привилегиите за електричните автомобили во земјата. Владината коалиција предводена од конзервативците реши во следните години постепено да ги скусува даночните повластувања за возачите на електрични автомобили. Паралелно со тоа ќе се укинуваат и останатите олеснувања.

[quote_box_right]Политиката и заштитата на примарните владејачки интереси остануваат главна и единствена пречка за масовна електрификација на возниот парк[/quote_box_right]

Околу една четвртина од новите продадени автомобили во Норвешка користат погон на струја. Целиот возен парк од електрични автомобили во државата со пет милиони жители брои преку 50.000 електрични автомобили. Сопствениците на возила на струја досега беа ослободени од плаќање годишен данок за возило. Од јануари 2018, купувачите ќе плаќаат половина од вредноста на данокот за возилото, а една година подоцна ќе ја плаќаат и целата сума.

Норвешката влада реши да го укине и ослободувањето од плаќање данок на додадена вредност при купување нов електричен автомобил. Во замена ќе се користи принципот на субвенции, односно владата ќе плаќа сé додека има пари во предвидениот буџет. Во иднина општините ќе решаваат сами дали електромобилите ќе можат слободно да ги користат лентите за јавниот сообраќај, исто како и да не плаќаат патарина или паркинг на јавните паркиралишта. Тоа најмногу ќе го погоди главниот град Осло и периферијата, каде што најчесто се користат електричните автомобили.

Растот во продажбата на електрични автомобли во Норвешка
Растот во продажбата на електрични автомобли во Норвешка

Приходите од продажбата на автомобили и нивната експлоатација, односно од потрошувачкатата на ковенционални горива, наплата на патарини и паркинг услуги, очигледно дека се пресладок залак дури и за развиените скандинавски држави. Политиката и заштитата на примарните владејачки интереси останува главна и единствена пречка за масовна електрификација на возниот парк.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

169
22 shares, 169 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730