172
24 shares, 172 points

Нова технологија ветува намалување на бројот на незгоди со мотоцикли за една третина. Системот ги разменува податоците меѓу возилата, односно ги предупредува автомобилистите дека им се приближува мотоцикл уште пред тој да се појави во видното поле.

Сезоната на мотоцикли е отворена. Но, тоа за жал значи и дека незгодите со мотоцикли повторно ќе зачестат. Мотоциклистите спаѓаат меѓу најзагрозените учесници во сообраќајот. Ризикот од кобни повреди при незгода, за мотоциклистите е 18 пати повисок отколку за возачите на автомобил.

Останатите возачи честопати не ги забележуваат мотоциклистите, особено на крстосница или при престигнување. Тоа е една од најчестите причини за незгода со мотоцикл. Неколку компании заеднички развиваат безбедносен систем што ќе ја надмине оваа слабост.

Возењето мотоцикли станува побезбедно со новите системи за асистенција

Добавувачот Bosch, производителот Ducati и партнерите Autotalks и Cohda Wireless создадоа еден вид дигитален заштитен костум за мотоциклистите. Идејата е преку заедничка комуникација на автомобилите и мотоциклите да се спречи создавањето на опасните ситуации.

Според процените на Bosch, со оваа комуникација може да се спречи секоја трета незгода со мотоцикл. Германскиот добавувач досега има дадено голем придонес во безбедноста на две тркала, по воведувањето на ABS и контролата на стабилноста за мотоцикли.

Вмрежувањето е следното скалило во безбедноста кај мотоциклите

Вака функционира системот: Возилата на оддалеченост од неколку стотини метри разменуваат информации за типот на возилото, брзината, позицијата и насоката на возење. Информациите се разменуваат до десетпати во една секунда. Тоа значи дека возачите на автомобили дознаваат дека им се приближува мотоцикл долго време пред тој да се појави во видното поле.

bosch motocikli bezbednost 5523

Кога системот ќе препознае опасност, возачите добиваат звучно и визуелно предупредување. Размената на податоци меѓу возилата се врши по пат на таканаречен pWLAN (ITS G5), којшто се базира врз WLAN. На тој начин е можно податоците да се разменуваат за само неколку милисекунди.

Возилата во мирување исто така испраќаат податоци до околината. За податоците да се разменуваат на подолга оддалеченост, се користи т.н. „multi-hopping“. Притоа, информациите се пренесуваат од возило до возило, за нивните возачи да можат навремено и правилно да реагираат.

bosch motocikli bezbednost 2523

bosch motocikli bezbednost 3523

bosch motocikli bezbednost 1523

bosch motocikli bezbednost 4523


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

172
24 shares, 172 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743