162
21 shares, 162 points

Во септември повторно се вжештува битката за тронот на луксузните лимузини. Audi ќе го претстави новиот знаменосец A8, а неговиот сокриен адут се матричните светла.

Покрај изобилството од технички иновации во новата класа S на Mercedes, на конкурентите им е потешко да го привлечат вниманието. На салонот во Франкфурт во септември, Audi ќе се впушти во нов обид да го симне од тронот луксузниот крстосувач со сребрена ѕвезда, иако бројките на продажбата заостануваат зад оние на класата S и на серијата 7 на BMW. Со темелен фејслифт на лимузината, Audi ќе го оправда мотото „Напредок преку техниката“.

Адут во ракавот на A8 се матричните светла со светлечки диоди. Тие се состојат од по пет светлечки диоди, кои што се управуваат одделно и поседуваат вкупно 966.105.422 теоретски сценарија на осветлување на патот.

Досегот на светлата изнесува до 300 метри, а бојата на светлото е речиси идентична со онаа на дневното светло, што го прави возењето попријатно и помалку заморно. Во случај кога отспротива наидува автомобил, интелигенцијата на светлата не го соборува целиот светлосен сноп, туку само снопот од светлата кој што би го заслепил другиот возач, со што се задржува прегледноста на патот. Покрај безбедносниот фактор, светлечките диоди во матричните светла на Audi имаат предност и во заштедата на енергија, а со самото тоа и во потрошувачката на гориво, затоа што трошат помалку струја од ксенонските или обичните халогени светла.

Во надворешниот стил на возилото не се менува многу. Сликите од прототипите укажуваат на благи промени во предниот и задниот дел. За возачот ќе стојат на располагање последните системи за инфотејмнент и навигација на Audi, вклучувајќи и пристап на интернет. Под хаубата ќе работат моторите од актуелниот модел, во дијапазон од основниот трилитарски дизел до дванаесетцилиндарецот во W. Новитет е дизелот со 313 КС, кој дебитираше во A6, како и осумцилиндарскиот дизел со 382 КС од Porsche Cayenne S Diesel. Врвот на понудата како и досега ќе го заокружува спортската варијанта S8, а ќе се нудат и верзијата со хибриден погон, како и изведбата со продолжено меѓуоскино растојание.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

162
21 shares, 162 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743