135
18 shares, 135 points

Бестселерот на Audi напредуваше во сите полиња и во вообичаениот промо-жаргон поставува нови стандарди во класата, со нови мотори, ново подвозје и просторна кабина. Единствено што не се промени е изгледот. Целото претставување на новиот модел на Audi можете да го прочитате тука.

Дизајн и каросерија

  • Спортски пропорции и спортска елеганција, Avant со закосени задни столбови
  • Должина 4,73 метри (+2,5 cm), меѓуоскино растојание 2,82 метри (+1,2 cm), ширина 1,84 метар (+1,6 cm), висина 1,43 метар
  • Доплата за диодни или матрични диодни светла со динамични трепкачи
  • Лесна каросерија, со тежина намалена до 15 kg во однос на претходникот
  • Најдобра вредност cw во класата: 0,23 кај лимузината, 0,26 кај Avant. Врвна аероакустика.

Внатрешност

  • Најдолга кабина во премиум средната класа (+17 mm), најголема ширина за рамена напред (+11 mm). Повеќе простор за глава напред (+24 mm), повеќе простор за колена назад (+23 mm).
  • Avant со багажник од 505 литри
  • Електрично задвижување на прекривката на багажникот во сериска опрема кај Avant
  • Дизајн на ентериер со големи декоративни површини и широка лента со отвори за проветрување. Нови бои и материјали, подобрено чувство за просторност, диодно осветлување во сериска опрема, врвна завршна изработка.
  • Најголема понуда на седишта со лесна конструкција во премиум сегментот во средната класа.
  • Нов концепт на ракување со автоматскиот клима уред
  • Доплата за диодно амбиентално осветлување со избор на повеќе бои
  • Нов концепт на опрема со линии „sport“ и “design“, за првпат со разлики во надворешноста

Ракување

  • Доплата за проекциски дисплеј и виртуелен кокпит
  • Комплетно нов концепт на ракување со MMI со слободно текстуално пребарување
  • Дополнително ракување преку мултифункцискиот волан и преку говорни команди

Инфотејнмент и Audi connect

  • Доплата за врвен инфотејнмент систем MMI Navigation plus со MMI Touch, монитор од 8,3 инчи и Audi connect, пренос LTE и WLAN-Hotspot. Доплата за Audi phone box со индукциско полнење
  • Комплетно нови услуги на Audi connect, со далечинско управување преку апликација за паметен телефон, за ракување и проверка на возилото
  • Audi smarthone interface за поврзување со мобилни телефони Apple и Android
  • Доплата за врвно озвучување Bang & Olufsen со иновативен 3D-звук и таблет за задната клупа

Мотори

  • Во почетокот на продажбата три TFSI и четири TDI, од 150 до 272 КС, моќност повисока до 25 проценти
  • Намалување на потрошувачката до 21 проценти, Audi A4 2.0 TDI ultra со нова рекордна вредност од само 3,7 литри и 95 грами СО2 на километар
  • 3.0 TDI со врвна ефикасност во два степена на моќност
  • Штедлив 1.4 TFSI како основен мотор со потрошувачка од 4,9 литри, крајна брзина од 210 km/h и забрзување до сто за 8,5 секунди.
  • Нов 2.0 TFSI ultra со 190 КС, со нова постапка на согорување и потрошувачка од само 4,8 литри, забрзување до сто за 7,3 секунди и крајна брзина од 240 km/h. Топ-верзија на истиот мотор со 252 КС, забрзување до сто за 5,8 секунди и крајна брзина ограничена на 250 km/h.
  • 2.0 TDI со 150 и 190 КС, со вртежен момент од 320, односно 400 њутнметри и потрошувачка од 3,8 литри (4,1 литри)
  • 3.0 V6 TDI со 218 и 272 КС. Со потрошувачка од 4,2 литри, послабата верзија е најефикасен шестцилиндарски мотор во светот. Топ верзијата со 600 њутнметри забрзува до сто за 5,3 секунди, крајната брзина е ограничена на 250 km/h.
  • Audi Avant g-tron со погон на метан, односно со Audi e-gas од сопствено производство

Пренос на сила

  • Нови генерации на S tronic, tiptronic и мануелни менувачи. S tronic за првпат во А4 во комбинација со преден погон, обата автоматски менувачи со функција на „едрење“
  • Погон напред или quattro, со селективна распределба на вртежен момент од тркало до тркало

Подвозје

  • Ново водење на тркалата на предната и задната оска со лесна конструкција, значително зголемен комфор при нагласен спортски карактер
  • Ново електромеханичко сервоуправување, со доплата за динамичко управување
  • Систем за возна динамика Audi drive select во сериско ниво почнувајќи од 190 КС, доплата за подвозје со регулација на амортизацијата

Системи за асистенција и интегрална безбедност

  • Адаптивен темпомат со асистент за самостојно запирање и поаѓање при градски метеж
  • Асистент за ефикасно возење со предвидување на ситуацијата во возење, како дополнителна помош за штедливо возење
  • Активно следење лента со самостојно враќање на возилото при прегазување линија и систем за следење на мртвите агли
  • Помош при паркирање, предупредување за наидување возило при излегување од паркинг наназад, предупредување при излегување од возило, асистенција при влегување на кртосница, помош при избегнување пречка на патот и камера за читање сообраќајни знаци
  • Нови безбедносни системи audi pre sense sity, basic и rear

Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

135
18 shares, 135 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743