EuroNCAP овојпат тестираше автомобили од коишто не се бара никаква безбедносна заштита. Со исклучок на електричниот Renault Twizy, сите кандидати колабираа на тестот.
Овие автомобили се лесни и малечки и според законите во ЕУ смеат да се возат со само навршени 16 години. Проблемот е во тоа што за автомобилчињата од класата L6/7 воопшто не се предвидува безбедносна заштита на патниците. Краш тестот на организацијата EuroNCAP покажа што се случува во случај на судир.
Четири кандидати беа тестирани на челен и страничен судир со брзина од 50 километри на час. Најпознатиот меѓу нив е електричниот Renault Twizy 80. Покрај него на тестот се најдоа уште Tazzari Zero, исто така со погон на струја, како и класичниот голф-карт Club Car Villager и дизелскиот Ligier Ixo. Сите четири возила се хомологирани за патен собраќај, но не како автомобили од класата М, туку како квадови или возила со четири тркала од класите L6e и L7e. Законот нив ги гледа повеќе како мопеди отколку како автомобили и поради тоа постојат ограничувања во моќноста, брзината и тежината. Зависно од моторот, со нив може да се управува веќе со навршени 16 години.
Безбедносното ниво е значително пониско во споредба со обичните автомобили, затоа што хомологацијата се добива без потреба од краш тест. На тестот на EuroNCAP, којшто е посебно приспособен за овие микромобили и далеку е од строгите стандарди за нормалните возила, најлоши резултати покажаа Ligier и Tazzari, кај коишто дури и безбедносните ремени не ја извршија задачата. Кај првиот се откачи држачот, а кај вториот се скрши истиот. Тоа би имало лоши последици при судир. Лошо се покажа и електричниот голф-карт, кој вози максимално 35 km/h. Целата структура на возилото откажа при судирот, без да понуди каква било заштита за патниците. Далеку подобри резултати постигна Renault, кој единствен поседува воздушна перница во стандардната опрема.