152
20 shares, 152 points

Mitsubishi Motors не е единствен во групацијата на кого што му се интересни електроните во автомобилите. Mitsubishi Electric исто така подготви концепт за Токио, и можете да погодите – тој вози самостојно без возач.

„Електричната“ сестра на Mitsubishi Motors во рамките на 40-те компании во групацијата Mitsubishi го најави концептот Emirai3 xAuto за салонот во Токио, како автономно возило што ги користи сите технологии на Mitsubishi Electric за безбедно и прецизно самостојно возење од следната генерација. „Electric“ планира новите технологии во концептниот автомобил да ги пушти на пазарот по 2020 година.

1008-2

Во возбудлив наративен стил на јапонските техничари, најавата за концептниот Emirai3 xAuto (обидете се да се присетите на името по половина минута) во сопштението од Mitsubishi Electric изгледа точно вака:

Технологии за автоматизирано возење

Периметарска сензорика и вештачка интелигенција

– Високонапредна технологија на периметарска сензорика комбинира радар со милиметарски бранови, предвидување на движење и мапирање на ризик. Двете технологии, комбинирани со мониторинг од вештачка интелигенција за средината околу возилото, гарантираат дека возилото ќе реагира соодветно на условите на патот и во сообраќајот.

– Радар со милиметарски бранови користи нискошумна, високорезолуциска детекција за препознавање на објектите во средината.

– Технологијата на вештачка интелигенција ги предвидува и ги мапира видливите ризици врз основа на движењето на другите возила. Таа исто така ги идентификува невидливите и неподвижни ризици преку анализа на информации за потенцијално опасни услови на патот итн., обезбедени преку интернет.

Високопрецизно позиционирање и комуникација меѓу возилото и патот, како и меѓу возило со возило

– Возилото користи мерење со висока прецизност со помош на квази-зенитни сателити, прецизно позиционирање преку 3D-мапи со висока резолуција, како и информации надвор од возилото, преку комуникација меѓу возилото и патот и меѓу возилото и другите возила.

– 3D-мапирањето е овозможено преку сопствениот „mobile mapping system“ на Mitsubishi Electric. Прецизни мерења со сантиметарска точност се постигнуваат со квази-зенитни сателити. Комуникацијата пат-возило и возило-возило овозможува кооперација со блиските возила и соодветно реагирање на одредени услови на патот, како на пример на планински пат или при снег на патот, возење ноќе, во магла или при приклучување во густ сообраќај.

Високопрецизна контрола на движење на возилото

– Високопрецизната контрола на движењето на возилото на Mitsubishi Electric се постигнува преку електрично сервоуправување и контрола на тракција, за смирени и сигурни постапки при самостојното управување на возилото.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

152
20 shares, 152 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730