148
35 shares, 148 points

Електричните автомобили ќе мора да учествуваат со одреден процент во продукцијата на автомобилските марки. Во ЕУ се размислува од 2025 година да се воведе оваа мера што наскоро ќе стартува во Кина. Тоа ќе ги поттикне производителите повеќе да се залагаат за електрични автомобили.

Комисијата на ЕУ планира да воведе одредена квота електрични автомобили што производителите ќе мораат да ја исполнат. Квотата би почнала да се применува во 2025 година.

Почитувањето на минимумот електрични автомобили што мора да се произведат ќе биде дел од мерките што Брисел ќе ги претстави до крајот на годинава. Покрај минималната квота, ЕУ ќе бара да се постават и построги гранични вредности за емисијата на СО2. Уште не е утврдено колкава би била квотата, односно минималниот процент на автомобили со нулта емисија на штетни материи во продукцијата на одделните автомобилски марки.

Продажбата на електрични автомобили на европскиот пазар не ја достигнува посакуваната динамика од страна на политиката. Неопходни се дополнителни инструменти што ќе ја поттикнат продажбата. Квотата за електрични автомобили може да биде мошне ефикасна во тој поглед.

Производство на електрични автомобили под притисок од политиката

Кина уште наесен може да започне со примена на задолжителната квота автомобили со нулта емисија на штетни материи. На најголемиот пазар за автомобили во светот ќе се користи систем на кредитни поени. Колку е пониска емисијата на штетни материи од продадените автомобили, толку повеќе поени освојува производителот. Доколку не ја исполни минималната квота, секој производител ќе може да ги откупи потребните поени од конкурентските производители.

Моментно во Европа се води жестока дебата околу иднината на автомобилите, којашто сосема разбирливо доживува кулминација во Германија, како најголем пазар и најголем производител на автомобили на европска почва. Брзото преоѓање на електричниот погон ќе зададе силен удар за гигантската индустрија којашто е ориентирана на класичниот погон, особено на дизел моторите. Теориите дека електричните автомобили загадуваат повеќе, затоа што струјата се произведува од фосилни горива, не е ништо друго освен одбранбен став на браншата.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

148
35 shares, 148 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743