159
21 shares, 159 points

Емисијата на штетни материи на автомобилите со дизел мотор во иднина ќе се тестира во реално возење, заради спречување на манипулацијата. Но, граничните вредности и натаму може да се пречекоруваат.

Експертите од 28-те држави членки во ЕУ, откако се утврди дека производителите на автомобили практикуваат лажно претставување на емисијата на штетни материи во издувот, се спогодија за воведување построги норми за проверка на автомобилите со дизел мотор. Тестирањата според новите норми ќе бидат поблиску до реалните услови на возење со цел да се одреди фактичкото оптоварување на воздухот со штетни материи. Новите норми ќе стапат во сила на 1-ви ноември 2017 година за сите нови модели на автомобили, пред истите да добијат хомологација, односно одобрение за пуштање во продажба.

Новите директиви се реакција на манипулирањето со издувните гасови од страна на производителите, кои користат софтвер што при лабораториските мерења прикажува вредности во границите на дозволеното, но во реално возење истите се до десетпати па и повеќе над нормите. Тестирањата според RDE (Real Driving Emissions) ќе ги исклучат можностите за манипулација, затоа што ќе се одвиваат во реални услови на возење.

Дозволеното отстапување ќе изнесува 50 проценти над лабораториските вредности

Според новите норми, на производителите ќе им се дозволи автомобилите при реално возење да имаат за 50 проценти повисоки вредности на емисијата на азотни оксиди отколку при лабораториските мерења. Во преодната фаза се предвидува овие отстапувања да бидат и двојно поголеми.

Новите модели на автомобили ќе мора да ги исполнуваат новите регулативи од 1-ви септември 2017, додека овие норми за новорегистрираните автомобили ќе важат од 1-ви септември 2019. Измерената вредност на емисијата на азотни оксиди тогаш сé уште ќе може да отстапува 2,1 пати од лабораториската вредност. Преодната фаза завршува на 1-ви јануари 2020 година за новите модели на автомобили, односно на 1-ви јануари 2021 година за новорегистрираните возила. Потоа, за реалните вредности ќе се дозволи отстапување за фактор 1,5, односно за 50 проценти над лабораториските вредности. Оваа „горна граница“ ќе важи трајно.

ЕУ е прв и единствен регион во светот што воведува толку робусни методи за тестирање

Со тоа, ЕУ ќе биде прв и единствен регион во светот што ќе ги дозволува овие робусни методи за тестирање. Моментно, според надлежните институции на ЕУ, реалните вредности на емисијата на штетни материи се четирикратно повисоки од лабоарториските вредности. Воведувањето на новите и построги норми секако ќе претставува и огромен предизвик за производителите, како од технички, така и од економски аспект.

Следно е парламентот на ЕУ да гласа за новите регулативи. Тој претходно ги критикуваше новите тестирања како недоследни.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

159
21 shares, 159 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743