150
20 shares, 150 points

Фирмата nanoFlowcell веќе неколку години го привлекува вниманието со својот електричен погон кој користи електролит место батерии. Досега многумина се сомневаа во сериозноста на проектот.

Првиот нисконапонски електричен автомобил доби дозвола за тестирање по јавните патишта низ цела Европа. Фирмата nanoFlowcell од Лихтенштајн, пред две години предизвика сензација со својот електричен погон, кој за напојување на електромоторите користи електролитска реакција, место батерии. Најголемата предност на технологијата е во тоа постигнува досег како кај конвенционалниот погон. Лани на салонот во Женева беше претставен и вториот автомобил од nanoFlowcell, компактниот Quantino, кој според производителот во моментов може да мине над 1.000 километри со едно полнење на резервоарите.

Со добивањето на дозволата за тестирање во реални услови ќе се докаже и веродостојноста на ветувањата за погонот на nanoFlowcell
Со добивањето на дозволата за тестирање во реални услови ќе се докаже и веродостојноста на ветувањата за погонот на nanoFlowcell

Quantino е четирисед со должина од 3,91 метри и тежина на празно возило од 1.420 килограми. Електричниот погон работи под напон од само 48 волти и преку четирите електромотори вградени во тркалата постигнува моќност од 108 КС. Производителот ветува забрзување до сто за помалку од 5 секунди, а крајната брзина изнесува 200 километри на час.

Нисконапонскиот систем во Quantino, заедно со погонот nanoFlowcell се одликува со ефикасност којашто е значително повисока во споредба со стандардните електрични возила со висок напон и обезбедува поголема автономија на возилото. Покрај тоа, поради нискиот напон не постои опасност од повреда при незгода или при сервисирање на возилото.

Јонската течност што се полни во резервоарите може да се произведува со релативно прифатлива цена, барем така ветува производителот. Полнењето на резервоарите се врши исто како кај конвенционалните горива, преку пиштол за полнење. При возењето се постигнуваат уште повисоки перформанси отколку кај електричниот погон, при ниска работна бучава. При нормални услови на возење, Quantino може да извози над 1.000 километри со едно полнење. Практични докази за тоа ќе следат подоцна годинава, откако ќе стартуваат тестирањата во реални услови на возење.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

150
20 shares, 150 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743