Download WordPress Themes, Happy Birthday Wishes
ТехникаТехника

„Електролитскиот“ Quantino доби дозвола за тестирање

Фирмата nanoFlowcell веќе неколку години го привлекува вниманието со својот електричен погон кој користи електролит место батерии. Досега многумина се сомневаа во сериозноста на проектот.

Првиот нисконапонски електричен автомобил доби дозвола за тестирање по јавните патишта низ цела Европа. Фирмата nanoFlowcell од Лихтенштајн, пред две години предизвика сензација со својот електричен погон, кој за напојување на електромоторите користи електролитска реакција, место батерии. Најголемата предност на технологијата е во тоа постигнува досег како кај конвенционалниот погон. Лани на салонот во Женева беше претставен и вториот автомобил од nanoFlowcell, компактниот Quantino, кој според производителот во моментов може да мине над 1.000 километри со едно полнење на резервоарите.

Со добивањето на дозволата за тестирање во реални услови ќе се докаже и веродостојноста на ветувањата за погонот на nanoFlowcell
Со добивањето на дозволата за тестирање во реални услови ќе се докаже и веродостојноста на ветувањата за погонот на nanoFlowcell

Quantino е четирисед со должина од 3,91 метри и тежина на празно возило од 1.420 килограми. Електричниот погон работи под напон од само 48 волти и преку четирите електромотори вградени во тркалата постигнува моќност од 108 КС. Производителот ветува забрзување до сто за помалку од 5 секунди, а крајната брзина изнесува 200 километри на час.

Нисконапонскиот систем во Quantino, заедно со погонот nanoFlowcell се одликува со ефикасност којашто е значително повисока во споредба со стандардните електрични возила со висок напон и обезбедува поголема автономија на возилото. Покрај тоа, поради нискиот напон не постои опасност од повреда при незгода или при сервисирање на возилото.

Јонската течност што се полни во резервоарите може да се произведува со релативно прифатлива цена, барем така ветува производителот. Полнењето на резервоарите се врши исто како кај конвенционалните горива, преку пиштол за полнење. При возењето се постигнуваат уште повисоки перформанси отколку кај електричниот погон, при ниска работна бучава. При нормални услови на возење, Quantino може да извози над 1.000 километри со едно полнење. Практични докази за тоа ќе следат подоцна годинава, откако ќе стартуваат тестирањата во реални услови на возење.

Ознаки
loading...

Слични објави

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Откриен е Adblock

Ќе ни помогнете доколку ја исклучите вашиата блокада за реклами

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730