129
18 shares, 129 points

Не се колите тоа што им смрди на Кинезите, туку неуспехот на нивните производители на возила.

Благородните марки Audi, BMW и Mercedes мораат да се борат против растечкиот политички притисок во Кина. Познавачите на браншата и пазарните аналитичари сметаат дека обвинувањата за користење на материјали што се опасни по здравјето во моделите од овие марки, кои неодамна беа изнесени на државната телевизија, не се ништо друго освен сопки од политиката. Тоа што им пречи на кинеските политичари е само успехот на германските марки на тамошниот пазар, особено покрај катастрофално слабата продажба на возила од кинеските марки.

Медиумите на големо ги напаѓаат странските фирми и шират негативно расположение. Но, обвинувањата веројатно нема да сменат ништо. Разликата во квалитетот меѓу странските и кинеските автомобили е толку голема што политичките удари нема да предизвикаат пад во продажбата.

Политичката ситуација со странските производители на автомобили во Кина ќе продолжи да се вжештува. Денес Volkswagen почнува акција за повикување на 384.000 возила во сервисните работилници, поради проблеми со менувачите со двојна спојка. Официјално се работи за доброволен потег.

Според изјавите на главните луѓе од лабораториите во Универзитетот Пекинг, битуменот, како смеша од нафта и разни органски супстанци, предизвикува непријатен мирис во изолациските материјал и предизвикува чувство на замор и вртоглавица кај патниците во возилата на Audi, BMW и Mercedes. Лошата ментална состојба водела и кон предизикување опасност во возењето. Во прилогот на државната телевизија, возач на BMW се жали дека за ослободување од непријатната и опасна миризба во неговиот автомобил морал да плати 100.000 јуани, односно околу 12.000 евра.

Сите реагираат различно кога треба да се спасува домашната индустрија. Американците, сепак, се ненадминати шампиони во тој поглед. Ете го примерот со Toyota, само како потсетување.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

129
18 shares, 129 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743