162
21 shares, 162 points

Вредноста на акциите на Fiat Chrysler е во силно опаѓање откако германските власти најавија можност за забрана на продажбата на модели во коишто е потврдено присуство на уреди за манипулација на издувните гасови.

Акциите на италијанско-американската групација Fiat Chrysler забележаа пад од 5 проценти откако германските автомобилски власти во нејзините модели утврдија присуство на уреди кои вклучуваат посебен режим на работа на моторот, само заради исполнување на законски пропишаните лимити на штетни материи во издувните гасови. Германската агенција за моторен сообраќај во минатите неколку месеци тестираше околу педесетина модели од различни марки, заради утврдување на присуството на уреди за манипулација на емисијата.

Агенцијата потврди дека во повеќе модели на Fiat Chrysler постојат системи кои вклучуваат посебен режим на работа на моторот, во времетраење од 22 минути. Нормите за тестирање на потрошувачката на гориво и на емисијата на штетни кај новите модели предвидуваат период на тестирање во времетраење од 20 минути. Според локалните медиуми, Германија може да донесе забрана за продажба на моделите на Fiat Chrysler, доколку производителот не ги почитува законските норми за емисија на штетни материи.

Fiat Chrysler може да го изгуби вториот најголем пазар во Европа, по домашниот

Германија е втор најголем пазар за автомобилите на Fiat Chrysler, по италијанскиот пазар, со продажба од околу 25.000 возила од почетокот на годинава. Првите сомнежи околу чистотата на издувните гасови на моделите на Fiat избија во јавноста откако германското здружение за заштита на животната средина излезе со факти дека дволитарскиот дизел мотор во кросоверот Fiat 500X има драстично повисока емисија на штетни азотни оксиди од законскиот лимит.

Автомобилските производители се најдоа под голем притисок од политиката откако лани во септември се потврди дека Volkswagen користел софтвер што вклучува специјален режим на работа на моторот, при хомологацијата на возилата за пазарот во САД. Познавачите сепак веќе подолго време се свесни дека оваа практика е општо применета од речиси сите производители на автомобили, особено во класите на помалите и средните автомобили, кадешто цената и острата конкурентска битка не дозволуваат вградување на уреди за третирање на издувните гасови преку селективна каталитичка редукција и впрскување Adblue за намалување на емисијата на азотни оксиди.

Германското здружение за заштита на животната средина уште пред неколку месеци ги објави резулатите од тестирањето на емисијата на штетни материи во 1,6-литарскиот дизел во Opel Zafira.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

162
21 shares, 162 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730