148
20 shares, 148 points

Истражувањето на еден германски портал за продажба на автомобили покажа дека продавачите бараат највисоки цени кога времето застудува. Затоа се купува во пролет и лето.

Секој пазар има свои правила и законитости, а особено германскиот пазар на користени автомобили, од когошто во последниве години кај нас се увезоа неколку десетици илјади стари возила. Онлајн платформата за продажба на возила AutoScout24 спроведе истражување дали продавачите знаат кога нивните автомобили достигнуваат највисоки цени. Две третини или 68 проценти од анкетираните сметаат дека тоа се случува во пролет или лето, секој петти смета дека годишното време нема влијание врз цената на продажба на возилото, додека само 13 проценти знаат дека во есен и зима можат да ги продадат своите возила поскапо отколку во пролет или лето.

Ова варирање на цените се објаснува едноставно со фактот дека побарувачката на користени возила во зимо е поголема од понудата на пазарот, па продавачите настојуваат да профитираат од тоа и ги нудат своите користени возила на продажба токму во есен или зима. Порталот AutoScout24 редовно ги следи актуелните цени на огласените автомобили, па може веродостојно да ги утврди трендовите на пазарот.

Истражувањето покажа дека главнината од продавачите, односно 55 проценти од нив, првенствено сакаат да постигнат повисока цена на продажба, додека само 15 проценти настојуваат да го продадат нивниот автомобил колку е можно побрзо. На прашањето како ја одредуваат цената на нивните возила, 47 проценти од анкетираните одговориле дека се колебаат околу вистинската цена на продажба, пет проценти воопшто немаат ориентација. При одредувањето на цената, повеќе од две третини од испитаниците (72 проценти) истражуваат на интернет. Само околу една четвртина од испитаниците користат бесплатни совети од експерти, коишто работат под закрила на организациите за техничка контрола и исправност, како TUV или Dekra, додека најголемиот број продавачи (42 проценти) се консултираат кај дилери за користени возила. Голем дел од продавачите (29 проценти) се повикуваат на помош од пријатели и познајници при одредувањето на цената на автомобилот.


Like it? Share with your friends!

148
20 shares, 148 points
djakonov

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730