Магазин

Со ова возило се поаѓа во освојување на светот

Врз основа на MAN TGS со погон на шест тркала е изведено ова експедициско возило од марката Unicat во којашто веруваат авантуристите. Тоа што нормалните го немаат: Резервоар за 1.050 литри гориво, соларен колектор од 2 киловати на покрив, трицилиндарски дизел како генератор за струја.

Специјалистот за изработка на експедициски возила од германскиот Детенхајм повторно повикува на авантура. Последниот „модел“ на Unicat е изработен врз основа на MAN TGS 6×6 и се води како MD77h. Моќноста од 540 КС се распределува преку разделен преносник со теренска редукција и мануелно вклучување на погонот на предната оска. Блокада во предниот и задниот диференцијал не отсуствува, исто како и контрола на притисокот во гумите, приклучок за компримиран воздух и двокоморен резервоар за гориво со зафатнина од 1.050 литри.

Unicat MD77h

Квалитетот на дизелот е неважен. Во снабдувањето со гориво се користи загреван груб филтер за нафта и филтер за вода. Unicat располага и со сопствена бензинска станица за „пратечките“ возила, со зафатнина од 125 литри и со посебна пумпа за точење.

Штитник за гранки е стандард кај овие возила, исто како и издржлив носач за багаж на покривот, изработен од алуминиумски цевки. Четирите светла и работните светилки не се за украс.

Во освојување на светот со сопствен дом на тркала

Седиштата од Recaro се во комфорна варијанта, со пневматска амортизација, грејачи и обложени се со кожа. Електрика за прозорците, клима уред, централна брава со далечинска команда и дополнителна топлинска и звучна изолација се грижат за комфор на долгите патувања. Четири камери со висока резолуција и една камера за рикверц го покриваат целиот простор околу Unicat. Има и инфрацрвена камера. Компасот веројатно е поважен од вградената сателитска навигација.

Unicat MD77h

Висината на еластичната носечка рамка се мести, за да се постигне максимално растојание од подлогата или најниска можна висина. Целата надградба е долга 7,7 метри и изработена е од плексиглас. За премин во возачката кабина служи „хармоника“.

Подно греење во купатилото

Веднаш зад кабината се наоѓаат четирисед и ротирачка маса што се спушта со електромотор. Софата по потреба се претвора во двоен лежај. Назад се наоѓа спална соба со два единечни лежаи, со амортизација, вентилација оздола и грејачи. Купатилото од возачката страна има подно греење, одвоен тоалет и туш, а не недостига и машина за перење. Кујната меѓу другото е опремена со електрична дробилка за отпад и печка.

Unicat MD77h

Заради ниската тежина, мебелот е изработен од бамбус, но затоа за бродскиот под се користи тиково дрво. Скапа алкантара ги покрива ѕидовите и таванот.

Техничката опрема не заостанува. Целиот „станбен“ простор се напојува од AGM батерии. Вградени се два трансформатора/полначи со трајна моќност од 6 киловати, додека на покривот се наоѓа 24-волтен соларен колектор со 1.920 вати. За снабдување со струја се користи трицилиндарски дизел генератор.

Караван Салон Диселдорф: На кого уште му е потребен недвижен дом?

Водата за пиење е сместена во четири резервоари со четири пумпи и вкупна зафатнина од 1.170 литри. Назад се наоѓа и подвижна платформа за мотоцикл.

Цената? Во споредба со приватен авион, ситница.

Unicat MD77h

Unicat MD77h

Unicat MD77h

Unicat MD77h

Unicat MD77h

Unicat MD77h

Unicat MD77h

Ознаки
loading...

Слични објави

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Откриен е Adblock

Ќе ни помогнете доколку ја исклучите вашиата блокада за реклами