159
122 shares, 159 points

Есенското време им создава непријатни ситуации на возачите. Најопасно е кога тркалата ќе почнат да лизгаат на лисјата на асфалтот или на калта што останува по дождот.

Калта на асфалтот може да се очекува на местата на кои што се поправа патот или на вклучувањата од полињата. Притоа возачите често пати забораваат дека калта е лизгава слично како снегот и возат пребрзо.

Лисја: Пулсирањето на педалот при посилно сопирање и тропањето од системот против блокирање на тркалата е знак дека патот е лизгав. Во тој случај треба да се реагира со намалување на брзината. Но, постојат и други причини да се вози побавно на пат што е покриен со лисја. Можно е лисјата да покриваат ударни дупки во патот, камења, набори во подлогата и други пречки.

Дожд: Кога ќе заврне по подолг сушен период, покрај аквапланингот постои опасност и од лизгавиот филм на површината на патот. Притоа се создава мешавина од лисја, ситни честички од гуми и друга нечистотија, од која што во контакт со вода се создава пена на патот. Кога возилото напред остава пена зад гумите, тоа е непогрешлив знак дека патот е лизгав. Земјата што ја оставаат тракторите или камионите од градилиштата уште повеќе ја зголемуваат лизгавоста на патот.

Мраз: Во зависност од регионот, од средината на октомври веќе може да се очекува првиот мраз. Во тој случај почнуваат да се покажуваат предностите на зимските гуми. Поради поголемата содржина на силика во составот, зимските гуми ја задржуваат еластичноста при пониски температури, за разлика од летните гуми кои што почнуваат да скрутуваат веќе при +7 степени Целсиусови и со тоа се понестабилни. Под три степени Целсиузови треба да се очекува појава на голомразица, без разлика што времето е суво. Најголема опасност од голомразица има на мостовите, на шумските патишта и на крстосниците. Потребно е да се внимава и при излегување од населените места, поради тоа што во нив обично е потопло отколку на отворено.

Магла: Во котлините почнува да се појавува магла. При видливост под 50 метри не смее да се вози побрзо од 50 km/h и потребно е да се вклучат магленките, доколку возилото е опремено со нив. За добра видливост се потребни исчистени стакла и добри бришачи што не оставаат трага врз ветробранот,

 

Светлина: Деновите се скусуваат и добрите светла се важни. Дневните светла на поновите возила не се доволни и најдобро е да се вклучи собореното светло. Задните магленки смее да се вклучат само при видливост помала од 50 метри, затоа што во спротивно ги заслепуваат возачите назад и оневозможуваат тие да реагираат навреме при сопирањето.

 


Like it? Share with your friends!

159
122 shares, 159 points
djakonov

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730