168
22 shares, 168 points

Владата на Велика Британија предлага ЕУ да дозволи автомобилите да испуштаат двојно поголема количина на штетни материи од дозволеното според нормата Euro 6 до 2019 година. Слични барања имаат и Германија и Франција.

Додека е во ек аферата со недозволената емисија на штетни материи кај дизелите на Volkswagen, британската влада, заедно со Франција и Германија, бара Европската Унија да дозволи автомобилите да испуштаат поголема количина на штетни материи од актуелниот законски лимит. Британија бара дозвола новите автомобили да испуштаат двојно поголема количина на азотни оксиди од дозволениот лимит според нормата Euro 6 до 2019 година, односно 40 проценти над следната планирана норма за емисија на азотни оксиди. Слични директиви бараат и Франција и Германија.

Европските законодавци планираат нулта толеранција во поглед на дозволената количината на азотни оксиди од 80 милиграми на километар по 2020 година. За производителите на автомобили да можат полесно да ги исполнат овие строги ограничувања, ЕУ за 2017 година најави имплементација на две фази на поблаги норми, со дозволени отстапувања од лимитот.

Индустријата бара ЕУ да одобри толеранција од 60 проценти над актуелниот лимит за NOx од 80 mg/km

Производителите бараат тие и натаму да ги декларираат своите автомобили како да ја исполнуваат нормата Еуро 6, но со одредени дозволени отстапувања од лимитот. Нивните барања се толеранцијата за емисијата на азотни оксиди да изнесува 60 проценти над лимитот до 2017 година, за потоа дозволеното отстапување да се ограничи на 20 проценти до 2019 година. Тоа би значело дека автомобилите во 2019 година се уште би „можеле“ легално да испуштаат до 95 mg NOx на километар.

Британската влада во тој поглед бара уште поголеми отстапувања, односно до 160 mg/km до 2019 година, што е незначително под лимитот на Euro 5, и понатаму 112 mg/km по 2019 година. Резултатот од британскиот предлог ќе се знае по гласањето на 28-ми октомври.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

168
22 shares, 168 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743