Други тестови

Системи за спречување судир на тест на клубот АДАК

системи за спречување судир, тест адак

Новите автомобили обично доаѓаат со фабрички вградени системи за спречување судир. Тие се стандард кај поскапите класи, а со доплата се достапни и кај помалите автомобили. АДАК ја тестираше делотворноста на овие системи.

Системите што самостојно го запираат возилото при опасност од судир претставуваат значаен придонес за зголемување на безбедноста во возењето. Според истражувањата на АДАК, секој четврти судир со човечки жртви во Германија се случува при налетување во возило напред. Околу 40 проценти од овие судири би можеле да се избегнат доколку сите возила поседуваат систем за самостојно запирање при судир.

Трите тестирани системи за спречување судир функционираат добро – освен при дожд или грешка во системот

АДАК обично не останува на теорија, па ниту во овој случај. Клубот ја тестираше функционалноста на три системи за спречување судир, чијашто функција е да го спречат судирот при пониски брзини на возење или барем да ги ублажат последиците. Експертите оценија дека сензорите функционираат добро во различни ситуации и ги препознаваат препреките. Простор за подобрување останува при дожд и во случај на грешка во системот.

Според досегашните сознанија, системот за спречување судир претставува најдобра можна заштита од незгода, покрај електронската програма за стабилност“

Др. Рајнхард Колке, раководител за тестирање и техника во АДАК, заклучува: „Според досегашните сознанија, системот за спречување судир претставува најдобра можна заштита од незгода, покрај електронската програма за стабилност. Поради тоа, од производителите се бара беспрекорно да ги конструираат овие системи и да ги нудат во сите класи на возила.“

Прв се тестираше едноставен систем за спречување судир при градски брзини (до 30 km/h) којшто се вградува во Volkswagen up. Лидар-сензорот (Light Detection And Ranging) во ветробранот работи сигурно, дури и кога стаклото е извалкано. Паркираните автомобили не ја попречуваат работата, а калибрирањето по секое следно поаѓање со возилото работи беспрекорно. Но, доколку сензорот се покрие целосно, на пример од птичји измет или листови, системот не пријавува дека неговата работа е попречена. Покрај тоа, системот реагира задоцнето кога е влажен коловозот.

Кои марки имаат најдобри системи за заштита на пешаци: Тест на АДАК

Вториот систем користи радар и на тестот беше вграден во модел на Seat. Бидејќи сензорот се наоѓа во маската, нечистотијата не влијае врз неговата работа. Но, снегот или мразот можат да го покријат тука. Бидејќи сензорот врши самотестирање по секое следно поаѓање, целосната функционалност на системот следува дури откако ќе зе извози одредено растојание.

Subaru користи стерео-камера којашто многу подобро го покрива просторот пред возилото

Како трет вид на системи за спречување судир се тестираше стерео-камера вградена во Subaru. Овој систем го надгледува целиот простор и исто како кај Seat може да распознава пешаци на патот. Асистентот работи сигурно и при извалкано стакло, но за разлика од првиот систем, тука се јавува предупредување кога е попречено неговото работно подрачје. Сопирачките реагираат рано и возилото може да запре дури и на влажен пат.

адак тест системи спречување судир 2534

Клубот АДАК заклучува: Системите за спречување судир се последната помош при невнимание на возачот и на останатите учесници во сообраќајот и во повеќето случаи работат добро. Тие можат да го поштедат сопственикот на возилото од трошоци што настануваат при налетување во возило. Но, не може да се има целосна доверба во системот, затоа што не се прикажуваат сите пречки, односно сопирачките во одредени случаи се активираат предоцна кога е влажен патот.

Следете ја Automedia.mk

Тест на летни гуми на клубот АДАК