144
19 shares, 144 points

Кај некои автомобили нема потреба да се објаснува нивната намена. Доволно е да се погледнат. Devolro Diablo е автомобилот што ќе ја преживее катаклизмата. За 150.000 долари, мора!

Американската тјунерска работилница Devolro ја користи Toyota Tundra како основа за нејзиниот суперавтомобил со 505 КС и со огромни тркала пред кои никој не сака да се најде доброволно. На креаторите на Devolro очигледно не им недостига фантазија. Како што изгледа овој куп метал качен на тркала, секоја пречка пред возилото би требало сама да се отстрани од патот на Diablo, за и таа да не биде уништена. Ниту во цивилизација не би требало да е многу поразлично. Кој уште би се охрабрил да се најде во препирка за слободно место на паркиралиште со сопственикот на оваа генетска мутација од тјунерската работилница од Флорида?

Подвозјето на Devolro е 18 сантиметри повисоко од стандардната Tundra, во комбинација со гуми за терен и бандажи со пречник од 22 инчи, со блокада на предниот и задниот диференцијал, со чекрк за влечење и со безброј светла. Ако некој случајно е толку занесен да не го забележи Diablo покрај себе, сигурно ќе биде растресен од сонот со сирената што се вградува во возилото. Таа е производ на Horn Blaster и за неа производителот тврди дека е најгласна сирена што е достапна на американскиот континент.

Моторот? Тука не смее да има сомнеж: Осумцилиндарец во V, со компресорско натполнење и 505 КС. Повеќе неизвесност има околу цената на возилото. Најевтина можност да се вози Devolro Diablo е стандардната верзија на возилото, без компресорско натполнење, со основна опрема и со цена од околу 150.000 долари. Со избирање на ставките од долгиот список на дополнителна опрема, не е тешкотија цената на возилото да се напумпа двојно. Тјунерите од Флорида планираат годишно да изработуваат по 20 примероци од Diablo.

[box type=”shadow” ]

Технички податоци

Devolro Diablo

Мотор: Работна зафатнина 5,7 литри, генерација i-Force, осум цилиндри во V, 32 вентили, варијабилна фаза и одови на брегасти вратила на издувен и вшмукувачки тракт VVT-i

Моќност 381 КС при 5600/min (505 КС во верзија со компресорско натполнење)

Вртежен момент 544 њутнметри при 3600/min

Шестстепен автоматски менувач со приспособливи програми, можност за рачно менување на степени и помош при поаѓање на нагорнина и спуштање по надолнина

Меѓуоскино растојание 3,7 метри

Најголема тежина на приколка 5670 килограми

Носивост 1361 килограми

Резервоар за гориво 174 литри

Тежина во возна состојба 3311 килограми

Гуми Toyo Open Country 35×12,5×20

Должина на возило 6063 милиметри

Ширина на возило 2029 милиметри

Висина на возило 2174 милиметри

Најмало растојание од подлога 508 милиметри

Потрошувачка на гориво во град 18 l/100 km, на автопат 13 l/100 km [/box]

[nggallery id=35]


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

144
19 shares, 144 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743