Сите марки од кои што никогаш не би очекувале теренец, веќе имаат по еден. Последни беа Jaguar и Bentley, а наскоро пристига и Rolls-Royce. Во меѓувреме, Maserati го привршува тестирањето на својот Levante.
Замислете на момент дека сте произведувач на автомобили. Некој помал произведувач, кој сака да го зголеми бројот на произведени возила. Што би направиле? Точно така, ќе направите спортски теренец или некој кросовер. Тоа е причината зошто дури и марките од коишто до пред десетина години никој не очекуваше спортски теренец, денес веќе имаат или наскоро ќе имаат по еден таков модел во понудата. Jaguar F-Pace, Bentley Bentayga, а наскоро и Rolls-Royce Cullinan. Дури и Lamborghini има најава за нивниот Urus, но прашање е дали актуелната криза во концернот Volkswagen на крајот ќе го жртвува овој модел. Секако дека ниту Мaserati не сака да гледа отстрана и работи под полна пареа на новиот Levante.
Изгледот ќе биде близок до студијата Kubang
На последните фотографии од карпараците се забележува автомобил со дебело маскиран опаш, којшто го прикрива конечниот изглед на теренецот. Но, уште од претходно е познато дека Levante, именуван по болоњската улица во којашто некогаш живееја браќата Масерати, ќе претрпи само минимални измени во споредба со студијата Kubang од 2011 година. Основата доаѓа од петметарскиот Ghibli, па оттаму може да се очекува дека и каросеријата на Levante ќе има слични габарити, вклучувајќи го и дарежливото меѓуоскино растојание од три метри. Тоа ќе го стави Levante во конкуренција со Audi Q7 и Porsche Cayenne.
Скапиот теренец е од централна важност за стратегијата на Maserati. Планот е до 2018 година да се достигне продукција од 75.000 возила. Проблемот е што во последно време стагнираат бројките од продажбата. Во 2013 година и лани се продадоа само 36.500 примероци, од кои две петини отпатуваа за САД, а нешто помалку од една третина од примероците добија возачите во Кина. Токму во овие региони се најбарани спортските теренци и кросоверите, поради што постои голема веројатност дека Maserati Levante ќе биде претставен рано во 2016 година, на салонот во Детроит, во јануари.
Неизвесност околу вградувањето на моторот со 510 КС од Giulia QV
Од моторите ќе се вградуваат V6-бензинците со 330 и 410 КС од Ghibli, заедно со дизелот со 275 КС. Сите мотори се комбинирани со осумстепен автоматик. Погонот на сите тркала секако се подразбира. Најголема неизвесност постои околу битурбо-моторот со 510 КС од Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde. Кога сме веќе кај Alfa. Миланезите исто така подготвуваат спортски теренец.